forBet promocja

Krótko - Kibice - I liga

Skomplikowana procedura sprzedaży biletów na mecze Stomilu

2013-02-20 12:26:21 Stomil Olsztyn, kibice

Zdjęcie jest ilustracją do tekstu. Fot. Artur Szczepański

Zdjęcie jest ilustracją do tekstu. Fot. Artur Szczepański

Oficjalna strona klubu z Olsztyna opublikowała komunikat w sprawie zakupu biletów na spotkania I ligi.

Żeby nie popełnić żadnego błędu specjalnie odsyłamy do oficjalnej strony klubu, gdzie jest szczegółowo wyjaśnione jak kupić bilet na mecz Stomilu.

Normalna wejściówka kosztuje 15 zł, ulgowa 10 zł (kobiety, młodzież ucząca się za okazaniem legitymacji, studenci za okazaniem legitymacji), a za wejście na "łuk biało-niebieski" zapłacimy 8 zł.

Karnet normalny kosztuje 90 zł, ulgowy 60 zł (kobiety, młodzież ucząca się za okazaniem legitymacji, studenci za okazaniem legitymacji), a na "łuk biało-niebieski" 48 zł.

rys

źródło: stomilolsztyn.com

Komentarze

  1. zibi 2013-02-20 14:52:45 (emx***.internetdsl.tpnet.pl) #29264 0:0 zgłoś

    Sorry a w którym momencie jest ta skomplikowana procedura bo nie kumam? Wszystko jasno i czytelnie wytłumaczone

  2. pro 2013-02-20 13:53:59 (public***.xdsl.centertel.pl) #29262 0:0 zgłoś

    Paraliż będzie i trzeba po bilecik po prostu pójść kilka dni wcześniej i nie stać. A z tego co wiadomo to te zmiany to nie wymóg klubu a ustawy. Plus jest też taki, czego nikt nie zauważa, że bilety można kupić przez internet, jeszcze raz internet ...

  3. Mirosław 2013-02-20 13:33:22 (***.olsztyn.vectranet.pl) #29260 0:0 zgłoś

    Już widzę ten paraliż pod kasami :) Ale w sumie ludzie do tego już przyzwyczajeni bo w tym klubie od zawsze kiedy coś nowego jest wprowadzane jeśli chodzi o bilety to nigdy nie działa to sprawnie przy dużej ilości kibiców. Idę o zakład, że tym razem będzie podobnie no ale trzeba respektować w tym wypadku wszystkie wymogi licencyjne nawet tak śmieszne jak ta związana z identyfikacją kibica.

Dodaj swój komentarz

                
#    # # #    # 
#    # # ##   # 
###### # # #  # 
#    # # #  # # 
#    # # #   ## 
#    # # #    #