forBet promocja

Krótko - Juniorzy - Sparingi

Lechia wygrywa Stomil Huvepharma Cup 2013

2013-01-14 02:04:32 II Ogólnopolski Turniej Piłki Nożnej Stomil Huvepharma Cup 2013

Lechia wygrywa Stomil Huvepharma Cup 2013

12 drużyn i wielkie emocje małych piłkarzy. W sobotę (12 stycznia) z okazji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w olsztyńskiej hali Uranii odbył się II Ogólnopolski Turniej Stomil Huvepharma Cup.

Zmagania w zorganizowanym przez OKS Stomil turnieju zaczęły się chwilę po godzinie 10, a zakończyły dopiero pod wieczór. Po kilku godzinach zmagań najlepsi okazali się 11-latkowie gdańskiej Lechii, którzy w finale uporali się 4:0 z Roną Ełk. Trzecie miejsce zajęli natomiast gracze Don Bosco Ostróda, którzy 2:1 ograli płocką Wisłę.

Nagrody i medale młodym piłkarzom wręczy prezydent Olsztyna Piotr Grzymowicz.

Graniu maluchów towarzyszyły WOŚP-owe licytacje trzech piłek z autografami. Pierwszą z nich z podpisem Adriana Mierzejewskiego zwycięzcy licytacji wręczył Marian Mierzejewski, ojciec piłkarza. Nabywców znalazły też jednak piłki nr 2 i 3, czyli futbolówki z autografami Zbigniewa Bońka i mistrzów Polski z krakowskiej Wisły.

Najlepszy Strzelec Turnieju - Łukasz Szramowski z Don Bosco Ostróda

Najlepszy Bramkarz Turnieju - Bartosz Hermanowski z UKS Rona Ełk

Najlepszy Zawodnik Turnieju - Jakub Kałuziński z Lechii Gdańsk

Najmłodszy Zawodnik Turnieju - Aleksander Pawelec z OKS Stomil Olsztyn II

 

Klasyfikacja końcowa:

  • 1. Lechia Gdańsk
  • 2. Rona Ełk
  • 3. Don Bosco Ostróda
  • 4. Wisła Płock
  • 5. Sparta Brodnica
  • 6. Olimpia 2004 Elbląg
  • 7. OKS Stomil Olsztyn I
  • 8. Jagiellonia Białystok
  • 9. Santos Gdańsk
  • 10. Olimpia Grudziądz
  • 11. Pomezania Malbork
  • 12. OKS Stomil Olsztyn II

 

red

 

Komentarze

  1. do was 2013-01-20 11:52:35 (abyk***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #28143 0:0 zgłoś

    ok drogi dyzmo, rozumiem że w 2013 roku poprawi się lub przynajmniej zacznie się poprawiać poziom szkolenia w Olsztynie? W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak trzymać cie za słowo :)) nie wiem czy chcesz tego dokonać sam czy masz odpowiednich ludzi do tego, ale albo macie kupe kasy albo jesteście szaleni :)) ale ze względu na to że to bardzo szczytny cel to trzymam kciuki...

  2. dyzma 2013-01-20 01:38:11 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28139 0:0 zgłoś

    cyt " ale chcialbym sie mylić ", możesz juz wprowadzac w życie, coś czuje że to bedzie 2013 r - ROK PIŁKI w OLSZTYNIE, bo przecież Dyzma ...ma plan -plan na lata

  3. do was 2013-01-20 01:18:49 (abyw***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #28138 0:0 zgłoś

    wystarczy spojrzeć na jedną rzecz, temat szkolenia młodzieży to bardzo ważna kwestia jak dla mnie w kontekście przyszłości polskiej piłki, a przede wszystkim takiego regionu jak nasz jest to sprawa priorytetowa, ale w dyskusji którą tu prowadzimy bierze udział 3-4 osoby, reszta ma to w dupie, bardziej ich interesuje czy bramke strzeli suchocki czy wpuści skiba itd. Większość narzeka jakich to mamy słabych piłkarzy, atak naprawde nikt nie zastanawia się jakie jest tego źródło i czemu ze zdolnych juniorów nie ma później żadnych piłkarzy albo jeden przypadkowy...

  4. do was 2013-01-20 01:12:00 (abyw***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #28137 0:0 zgłoś

    chciałbym to widzieć w takich różowych barwach, ale niestety mój realizm nakazuje mi myśleć, że w tym świecie w którym cokolwiek nie robisz musisz mieć pieniądze, nie da się zrobić niczego tak łatwo. Jeżeli rzeczywiście organizatorom tego turnieju ich rzeczywiście bardzo godne uwagi działania przyniosą jakieś korzyści finansowe to ja chciałbym to zobaczyć na własne oczy i nawet pokazać innym i powiedzieć żeby szli tą drogą, póki co muszę stanąć w szeregu realistów bądź pesymistów, ale chciałbym się mylić.

  5. dyzma 2013-01-20 01:07:44 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28136 0:0 zgłoś

    nie trzeba otwierać Bank Zbożowy.........wystarczy otworzyć Bank Talentów....czy Warmia i Mazury czy nas na to nie stać

  6. dyzma 2013-01-20 01:02:52 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28135 0:0 zgłoś

    a ktopowiedział , że po takiej promocji nie bedzie lepiej, z esponsorzy nie przyjda, nie dadzą lepiej,..... no kto powie że w 2013 r ktos po nich sie nie zgłosi, a nasi modzi, kto na nich patrzy, kto ich obserwuje. Przy takiej promocji, kto nie ze chce spojrzec na na nich. jeśli wydałeś pieniądze , to własnie po to !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. do was 2013-01-20 00:54:01 (abyw***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #28134 0:0 zgłoś

    ok turniej fajny promocja fajna i tu pełna zgoda, ale powiedzcie to trenerom w waszych klubach że pieniądze nie są im potrzebne i że wystarczy że oddacie im za paliwo a oni na pewno dzięki swojej pasji i zaangażowaniu wyszkolą świetnych piłkarzy... całą mase...

  8. dyzma 2013-01-20 00:15:53 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28132 0:0 zgłoś

    dlatego twiedzę , że pieniądze to nie potrzebny temat. Pokaż projekt, cel, co chcesz osiągnąć, jak chcesz promowac siebie i region, czy mamy Was tego uczyć, czy każdy sobie rzepke skrobie. Tak w Urani pokazali, ze warto robic takie rzeczy, tez slyszałem że chetnych do pkasy bylo wiecej, ale organizator nie wiem czy to dobrz e czy nie - ale prowadzi w tym temacie polemikę ze wszystkim czy warto czy nie, zawsze warto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to jest cel, a on uswięca środki. A Urania , gdzie w Olsztynie zrobic coś więcej ?

  9. figofago 2013-01-19 23:52:06 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #28131 0:0 zgłoś

    z tymi zarobkami trenerów młodzieży to faktycznie parodia. z innej strony, podejrzewam, że gdyby klub był bardziej nastawiony na szkolenie młodych, a nie tylko na promowanie I drużyny, robiłby wokół swojej działalności dobry PR, łatwiej byłoby pozyskać sponsorów, którzy chcieliby się identyfikować z takimi działaniami, co najlepiej pokazuje przykład turnieju z Uranii...podobno chętnych do wyłożenia kasy nie brakowało i nie dla wszystkich wystarczyło miejsca na plakatach....

  10. figofago 2013-01-19 23:40:48 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #28130 0:0 zgłoś

    rozwiązanie optymalne to takie kiedy trenerzy mogą poświęcić czas tylko na trening z młodymi. póki co nie jesteśmy jeszcze taką "fabryką", żeby klub mógł czerpać z tego korzyści. są 2 wyjścia - albo mamy kasę i robimy wszystko od podstaw, baza, szkolenia, stadion, wszystko na tip top, albo mamy to co mamy i próbujemy pomału, konsekwentnie dłubać. póki co realne jest tylko rozwiązanie drugie. bazę musiałoby zapewnić miasto, wiadomo, klubu na to nie stać, a tak można w ramach np. jakiegoś projektu unijnego, kasę wyrwać. samo szkolenie w klubie, najlepiej jakby odbywało się w taki sposób aby wszystkie roczniki, począwszy od najmłodszych grały np. w tym samym ustawieniu. nie byłoby potem problemu z przechodzeniem do kolejnych roczników, każdy wiedziałby co ma robić na boisku, byłaby jednolitość szkolenia, a nie tak że każdy trener odpowiedzialny za inny rocznik robi co mu się podoba.

  11. do Was 2013-01-19 23:38:49 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28129 0:0 zgłoś

    u nas nie ma czegoś takiego , że trenerzy szkolą uzdolniona młodzież, bo nie ma szkółki dla najlepszych, wszędzie są szkołki dla wszystkich...dlatego takie pensje

  12. do was 2013-01-19 23:36:15 (abyw***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #28127 0:0 zgłoś

    w temacie o którym napisałem akurat czytając artykuł o szkoleniu wpadłem na genialny komentarz jednego z trenerów młodzieży: bajdek842012-10-15 14:38 Ja zarabiam 300zł w klubie co jest mega kpiną tym bardziej,że na dojazdy wydaję około 200zł na miesiąc. Rodzice dzieci dokładają mi drugie 300zł, co jest dla mnie sytuacją żenującą i wstydliwą,ale nie mam lekko dlatego nie odmówiłem choć naprawde nie chciałbym tych pieniążków. W sumie na czysto zarabiam więc 400zł. Mam na utrzymaniu żonę i małe dziecko wiec siłą rzeczy muszę dodatkowo pracować. Zapierdzielam całe dnie po 10h dziennie, a co drugi dzień dodatkowo prowadze zajecia z dziecmi. Przez taki tryb pracy czesto spozniam sie na treningi i na dodatek jestem zupelnie nie przygotowany. Co prawda potrafie bez problemu zorganizowac cos "od reki" , ale przeciez nie tak to powinno wygladać!!! O czy my tu wogóle chcemy rozmawiać. To jest jakaś paranoja. Jak ktoś się zastanawia w jaki sposób najczęściej marnuje się w Polsce talenty to właśnie tak.... polecam pogadać szczerze z waszymi trenerami od młodzieży....

  13. do was 2013-01-19 22:56:13 (abyw***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #28126 0:0 zgłoś

    jeżeli wszystko wygląda tak łatwo że czemu nie działa jak trzeba? Skoro taki trener młodzieży ma pracować półamatorsko to jak chcecie brać wzorce z barcelony czy innych wymienionych tutaj szkółek. Wszędzie gdzie szkoli się młodzież to nie jest to amatorskie ani półamatorskie tylko pofesjonalne. Trener młodzieży z racji tego, że ma zajebiście odpowiedzialną misje uczenia uzdolnionych dzieciaków gry w piłke nie może najpierw pracować od 8 do 16 później szybko na trening na 17 i do 18.30 i później dupa w troki bo w domu czeka żona i dzieci z którymi też musi spędzić czas, a w weekend tego nie zrobi bo przecież jest na meczu lub jakimś turnieju z dziećmi. Chcemy mieć dobrze wyszkolonych piłkarzy to inwestujmy i tak jak mówiłem wcześniej muszą być dobre warunki treningowe to raz, dwa to odpowiedni i konsekwentny system szkolenia czyli jakiś pomysł i to najlepiej sprawdzony lub poparty badaniami i trzy dobrze wyszkoleni i solidnie opłacani trenerzy młodzieży, którzy nie przychodzą tylko po to żeby odwalić pańszczyzne za 400 zł i to najcześciej z opóźnieniami i w ratach.... bez któregokolwiek z tych trzech elementów nie ma szans na szkolenie na odpowiednim poziomie!!!!

  14. dyzma 2013-01-19 22:42:34 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28125 0:0 zgłoś

    wszyscy myślą o kasie, ale to nie jest aby zacząć najważniejsze... naprawdę !!! dobra wola , to jest najważniejsze....mówisz Warmia i jej obiekty. Gniją, za chwile bedzie to wyglądało jak stadion leśny. to jest przykre, że wszyscy patrzą jak te tereny same doprowadzaja sie do ruiny. nie oddadzą, nie przekażą, tylko na tym zarobic, a mlodzi pilkarze i ich trenerzy walczą o wolne terminy na orlikach. masz racje baza treningowa na Warmii - super rzecz, ale czy Warmia tego chce, chyba tak ale 13 mln za to chcą, może mniej. ale tam kompleks sportowy dla młodziezy, jeziora, lasy...... jak tego nie sprzedać w Polsce i na tym nie zarabiać, takie rzeczy to w Olsztynie

  15. figofago 2013-01-19 21:42:46 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #28121 0:0 zgłoś

    kasa niby zawsze jest problemem,ale od czegoś trzeba zacząć. niestety w naszych warunkach takie funkcjonowanie musiałoby odbywać się na zasadach półamatorskich tzn. że ci zaangażowani trenerzy musieliby póki co gdzieś pracować, tak by normalnie funkcjonować, a po pracy szkolić młodych. Idealnym miejscem na bazę treningową, są obiekty Warmii. Praktycznie 3 płyty - 2 trawiaste zrobić na igłę, + tam gdzie teraz jest piach, zrobić taką jak na Dajtkach i można spokojnie trenować. Całość pewnie nie kosztowałaby majątku. Najważniejsze jednak moim zdaniem jest to, żeby trenerzy na bieżąco zdobywali wiedzę, i to nie taką sprzed pół wieku, tylko najlepiej na podstawie najlepszych klubów, akademii z Europy. Tutaj zadanie jest dla PZPN, WMZPN, aby potrafili takich ludzi z wiedzą do nas dostarczyć. Potem to wszystko przekazywać cierpliwie zawodnikom, od najmłodszych roczników. Ostatnio powstały w Polsce przecież szkółki Barcelony, Juventusu, Milanu, może jakąś myśl szkoleniową można byłoby ściągnąć do nas...

  16. dyzma 2013-01-19 08:19:41 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28096 0:0 zgłoś

    zgadza sie, róznica jest też taka, że klub przeznaczając taka kwotę na akademię - wie o tym że to tez BUDOWA WIZERUNKU klubu, promocja . Głowne koszty tych dwóch mln to są treningi, baza ale i wyjazdy na turnieje, w Polsce i zagranicę. W Polsce pokazują gdzie młodzi powinni sie uczyć grac w piłkę, a zagranica pokazują - obserwujcie nas -mamy talenty, nimi gramy w Ekstraklasie. Jestesmy klubem nie od 100 lat , ale od NAJMŁODSZYCH

  17. do was 2013-01-19 00:10:35 (abyz***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #28094 0:0 zgłoś

    myślę że wszystko rozbija się o pieniądze, żeby to zrobić to trzeba mieć kase. Gdzieś czytałem, że tak mocno chwalona ostatnimi czasy akademia legii ma roczny budżet na poziomie ok. 2mln zł, a trenerzy grup młodzieżowych zarabiają tam na pełnym etacie od 4 do 8 tys zł miesięcznie (wiadomo że to warunki warszawskie) , ale dzięki temu mają jak na Polske dosyć dobrze wyszkolonych specjalistów od pracy z młodzieżą. Niestety mimo szczerych chęci mój rozum nie jest w stanie wyobrazić sobie chociaż połowy tego co mają w stolicy... a talenty u nas takie same jak tam, tyle że dużo bardziej zmarnowane.

  18. dyzma jeszcze raz 2013-01-19 00:01:09 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28093 0:0 zgłoś

    tak na marginesie, jesli chodzi o młodziez i system szkolenia, to czy na tym turnieju rocznik 2002 , był ktos z WMZPN, ktoś kto tym sie zainteresowal, ktos byl z wydzialu szkolenia, bo jedynym przedstawicielem warmińskiego związku była pilka Prezesa PZPN z jego autografem ( z info wiem że organizator za późno wysłał zaproszenie aby ktoś z PZPN mógł przybyć). I o czym tu gadać, jesli jednostka do tego stworzona nawet o tym nie wie ?

  19. dyzma 2013-01-18 23:49:44 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28092 0:0 zgłoś

    wszystko rozumiem i dlaczego tego nie mozna stworzyc. trenerzy zarabiaja tyle, bo im klubu tyle placą, nie dlatego że nie maja, tylko nie chcą, bo wolą dac gdzieś indziej..................... ale dlaczego najlepsi nie mogą być oplacani godnie, dlaczego maja nie trenowac tam gdzie im najlepiej placą, dlaczego nie maja dostawać lepiej niz myslą... i to trzeba zmienić i dlaczego nie zmienic tego w Olsztynie i właśnie dlatego ze jest biedny ..taniej szkolic niz kupowac drużyne !!! a pomyslcie druzyna wychowankow Stomilu Olsztyn awansowała do I ligi, albo do Ekstaklasy.. beda tu jeszcze przyjeżdżać skauci z Europy

  20. do was 2013-01-18 23:37:37 (abyz***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #28090 0:0 zgłoś

    ja chciałbym dodać od siebie, że póki nasi trenerzy młodzieżowi zarabiają tak jak zarabiają czyli śmiesznie, to patrząc na naszą ''narodową'' mentalność tylko raz na jakiś czas zdarzy się trener, który odda siebie całkowicie dla swoich wychowanków z nadzieją że ich jakoś w tych naszych warunkach wyszkoli... podsumowując żeby szkolić zawodników na odpowiednim poziomie potrzeba: bazy treningowej, systemu szkoleniowego oraz dobrze wyszkolonych, mocno zaangażowanych i godnie opłacanych trenerów - bez któregoś z tych trzech czynników można liczyć tylko na przypadek !

  21. figofago 2013-01-18 23:17:47 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #28089 0:0 zgłoś

    póki co potrzebne byłyby 2 rzeczy - baza treningowa (najlepiej kilka boisk o różnej nawierzchni) oraz trenerzy z zaangażowaniem i przede wszystkim z wiedzą zdobywaną regularnie, a nie wg starej myśli szkoleniowej. Takich ludzi trzeba ze sobą związać na lata, a potem starać się aby mieli dostęp do odpowiednich materiałów, szkoleń, staży, kursów itp. Żeby wszystkie roczniki były szkolone wg odpowiednich standardów, gdzie oprócz samego szkolenia piłkarskiego obecny jest np. dietetyk, psycholog, fizjoterapeuta, znaczenie odpoczynku (a nie lans po galeriach, czy dyskotekach) , to takie działanie musi dać efekty...a jeśli jeszcze do tego doszedłby nowy stadion, to już byłoby w ogóle pięknie.

  22. dyzma 2013-01-18 22:29:02 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28088 0:0 zgłoś

    i o to chodzi, dlaczego nasz region nie może byc miejscem wychowywania talentów, najlepsze szkółki, stawiamy na szkolenie, młodzież...... a potem dlaczego ma nie byc druzyny na miarę I czy ekstraklasy, czemu nie, ale od czegos trzeba zacząć, odwrotnie sie nie da. Kupowanie druzyny aby grała w Olsztynie w I lidze, nie ma takiej możliwości aby na chwile kupowani zawodnicy mogli utożsamiać sie z kibicem, miastem , ze Stomilem

  23. figofago 2013-01-18 22:16:39 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #28087 0:0 zgłoś

    mieszkamy w takim miejscu w jakim mieszkamy, nie ma co liczyć że kiedyś będziemy finansową potęgą, czy może zainwestuje tutaj jakiś szejk...dlatego Stomil powinien zdecydowanie postawić na młodzież i ich szkolenie on najmłodszych roczników, potem grać nimi w ligach w jakich przyjdzie mu grać. Trzeba pogodzić się z tym że będziemy dostarczycielem zawodników dla bogatszych, ale na miejsce tych którzy będą odchodzić powinny być dziesiątki innych nie gorszych, czekających tylko na swoją szansę, którzy widzą że tu można pograć i się wypromować. Klub z kolei powinien starać się na nich coś zarobić, tak by funkcjonować, i dalej szkolić, szkolić, szkolić....

  24. dyzma 2013-01-18 15:53:50 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28067 0:0 zgłoś

    dyzma powiedziałby ..poco pieniądze, do tego nie potrzebne sa pieniądze, wystarczy wydac obligacje....ale poważnie. Zgadzam sie z Toba figofago. Pieniądze robią rożnicę, ale nie wszystko. Potrzebne jedt dobre zarządzanie tym co sie ma, a bez tego to sie nazywa trwonienie na potęgę !!!

  25. figofago 2013-01-18 14:09:49 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #28066 0:0 zgłoś

    jeśli prawdą jest że aby stworzyć zawodnika, potrzeba 10% talentu, a 90% pracy wiec tak naprawdę z większości można coś stworzyć. potrzeba dobrej ukierunkowanej pracy, i wysokiej motywacji, która nie może zależeć tak u trenerów jak i u zawodników, tylko od pieniędzy. tym bardziej w takich warunkach jakie mamy teraz...

  26. trata tata 2013-01-17 19:41:40 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28028 0:0 zgłoś

    damy radę to nie oznacza że ma tak byc zawsze - po prostu trzeba to zmienić i nad tym pracować, ale nie na poziomie klubu grajacego w I lidze czy ekstraklasie, ale na poziomie wychowanków, tam kłaść nacisk na rozwój, bo mamy młodych grajacych wielu i trzeba szukać tych naturszczyków i nie musza to byc jednostki

  27. Do Panów figofago i trata tata 2013-01-17 19:17:10 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28026 0:0 zgłoś

    Ja nie chcę nikomu ujmować racji , tylko chcę uświadomić że tak na prawdę to żadnego systemu szkolenia nie ma . Kadry wojewódzkie naszego województwa należą do najsłabszych w kraju i tyle w temacie. Oczywiście trafi się od czasu do czasu jakiś naturszczyk , który się wybije ale jak porównać woj. pomorskie, zach - pom . nie mówiąc już o Wa-wie czy Sląsku.

  28. trata tata 2013-01-17 10:24:20 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28011 0:0 zgłoś

    ważne jest dla wielu kto jest mistrzem danego rocznika, jest to wyznacznik szkolenia napewno ale nie istotny, bo pytanie trzeba zadać , co z tymi mistrzami później sie dzieje, gdzie oni są i gdzie dalej sie rozwijają. Powinien byc np OKS 1945 Olsztyn - skoro gra w I lidze to jemu powinno zależeć na wyłapywaniu tych mistrzów, obserwowaniu ich, szkoleniu , a nie szukaniu wzmocnień ( z łapanki ), bo za chwile bedziemy wyglądać jak wiekszośc klubów w Polsce - obcokrajowcy, kupieni i 1 wychowanek na ławce..wiadomo jak takie kluby konczą wcześniej czy później. Ale do tego trzeba dojrzeć, niestety

  29. Do figofago 2013-01-17 09:51:06 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #28009 0:0 zgłoś

    To proszę , możesz podać mistrzów województwa począwszy od rocznika 2002,2001 itd. aż do juniora? Ja wiem , że zdobycie mistrzostwa nie odzwierciedla systemu szkolenia ale zawsze to jakiś współczynnik.

  30. figofago 2013-01-16 22:52:28 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #28001 0:0 zgłoś

    po 1 - klub dominujący, to także m.in dlatego że gra w I lidze. Także dlatego, że ma drużyny młodzieżowe w każdej kategorii wiekowej i dla zawodnika ważne jest, że wie jaką ma ścieżkę kariery, i jeśli tylko jego poziom sportowy na to pozwala, przechodzi przez wszystkie roczniki, aż do seniora. Nie tak jak np. w tzw. szkółkach piłkarskich, gdzie szkolenie trwa tylko do pewnego momentu, a potem się urywa. Oczywiście nie rezerwuję tego tylko dla OKS, bo każdy poważny klub powinien działać w ten sposób, to tak przez lokalny patriotyzm. Jeszcze dlatego, że to OKS póki co osiąga najlepsze ostatnio wyniki w rozgrywkach młodzieżowych.

  31. Do figofago 2013-01-16 21:33:43 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #27999 0:0 zgłoś

    A dla czego twierdzisz ,że OKS jest klubem dominującym w regionie . To że jest w I lidze nie znaczy że jest najlepszy w szkoleniu.

  32. figofago 2013-01-15 10:33:08 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #27896 0:0 zgłoś

    Stomil I moim zdaniem grą na 4-5 miejsce, fajnie grali chłopaki, zabrakło trochę chłodnej głowy. Don Bosco bardzo ciekawie, grają piłką, a kolesie nr 17 i 10 wymiatają, podobnie jak 8 z Lechii. Ciekawy chłopak z 4 z Olimpii 2004. W tym miejscu chciałbym zapytać, gdzie byli trenerzy młodzieżowi z OKS 1945, jako klubu dominującego w regionie??? zamiast podpatrywać, wyłapywać chłopaków, a potem ściągać ich do OKS, i wychowywać na ligowców, drapali się pewnie po tyłkach. I jeszcze jedno - nareszcie w Olsztynie ktoś pokazał, że jak się chce, to można zrobić coś fajnego i z pożytkiem, co może promować region,miasto, dawać frajdę dzieciakom, rodzicom, stawiać nas w pozytywnym świetle. Inni wolą tylko wyciągać łapy, i pozorować że coś się dzieje...

Dodaj swój komentarz

                     
###### #    # #####  
#      #    # #    # 
#####  #    # #    # 
#      #    # #####  
#      #    # #   #  
#       ####  #    #