„Dobra postawa drużyny oraz ambitne cele i działania Zarządu sprawiły, że władze Spirit International Poland, jednego z kluczowych sponsorów Olimpii podjęły decyzję o przedłużeniu umowy sponsorskiej. Tym samym logo Rapsodii nadal będzie widniało na koszulkach meczowych” – informuje Krzysztof Fedak, rzecznik prasowy elbląskiego II-ligowca.
Logo Galerii Rapsodia, która ma powstać w Gronowie Górnym będzie widniała na strojach elblążan do 30 czerwca 2011. Wartości kontraktu nie ujawniono.
Galeria Rapsodia powstanie w odległości 4 km od centrum Elbląga, przy drodze ekspresowej S7. Ma być regionalnym centrum handlu, mody i rozrywki. Kompleks obejmie: hipermarket ogólnospożywczy o powierzchni 6 tys. mkw, sklep RTV EURO AGD, market budowlany oraz ponad 100 lokali przeznaczonych na sklepy oferujące cenione marki oraz punkty usługowe. Rapsodia będzie nowoczesnym miejscem spotkań i rozrywki, z bogatą ofertą restauracji i kafejek oraz unikatowym Atrium, usytuowane pod spektakularnym szklanym dachem, oferujące bogaty program wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych.
PG
Artykuł nie został jeszcze skomentowany - możesz być pierwszą osobą!