Rozmowa - Nasi za granicą

Ciekawy wywiad z Rafałem Gikiewiczem. ZOBACZ WIDEO!

2019-09-11 13:33:06 Rafał Gikiewicz

Rafał Gikiewicz. Fot. youtube.com

Rafał Gikiewicz. Fot. youtube.com

Na kanale youtube.com "BOJAR nie tylko o Kulturze" pojawił się bardzo ciekawy wywiad z Rafałem Gikiewiczem. Pochodzący z Olsztyna bramkarz broni obecni w Unionie Berlin, a wcześniej grał m.in. w Jagiellonii Białystok, Śląsku Wrocław czy Stomilu Olsztyn, Drwęcy Nowe Miasto Lubawskie.

I pamiętajcie dać "suba" dla autora wywiadu!

rys

Komentarze

  1. OKS STOMIL OLSZTYN 2019-09-11 17:32:03 (***.***.***.***) #70750 0:0 zgłoś

    ZNOWU BEDZIE KOMPLET PUBLIKI !!!!!!!! KIBICU KUPUJAC BILET WSPIERASZ DRUZYNE .... ALE WSPIERAJ TEZ DOPINGIEM . WSTAWAC I SPIEWAC !!!!!!!!! SPW

  2. Kibic 2019-09-11 16:43:48 (***.***.***.***) #70748 0:0 zgłoś

    Pozdro Giki poukładany chlopak !! zagraj jeszcze dla naszego Stomilu!!! fajny wywiad szczery pozdro FC Szczytno!

  3. TYLKO STOMIL 2019-09-11 15:01:24 (***.***.***.***) #70747 0:0 zgłoś

    DRODZY FANI STOMILU OLSZTYN ! W piatek i na kazdym meczu nie ma zlituj kazdy z Was bedac fanem STOMILU niech przylacza sie do dopingu !!!!. Jedziemy z sektorem 1. Wezcie Sobie do Serca atmosfere na stadionie jest bardzo dobrze ale moze byc zawsze jeszcze lepiej sektor 2 i 3 4 dajemy z Siebie wszystko !. Wychodzac z domu na mecz nie jeden zadaje Sobie pytanie ,, fajnie by bylo jakby byl zajebisty doping ide w koncu na DUME WARMII ,, kolego stworz ten doping z Nami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JESTESMY JEDNOSCIA JESTESMY STOMILOWSKA RODZINA !!!!!!. Kiedys pamietam bo slyszalem od typa pierdole nie spiewam bo kolega z pracy cos powie.. Nie ,, marz ,, sie jak kolega... Pisz historie tego pieknego Klubu SPW

Dodaj swój komentarz

                     
#    #  ####  #    # 
##  ## #    # #    # 
# ## # #    # ###### 
#    # #    # #    # 
#    # #    # #    # 
#    #  ####  #    #