News - V liga - A klasa

SKS Szczytno w okręgówce, Fortuna w A-klasie

2017-06-28 21:43:05 SKS Szczytno, Fortuna Gągławki

SKS Szczytno. Fot. Emil Marecki

SKS Szczytno. Fot. Emil Marecki

SKS Szczytno utrzymał się w lidze okręgowej. W rewanżowym spotkaniu zespół pokonał na wyjeździe 2:1 Fortunę Gągławki, która tym samym spadła do A-klasy.

W pierwszym spotkaniu w Szczytnie padł remis 2:2.

Fortuna Gągławki - SKS Szczytno 1:2 Fortuna Gągławki - SKS Szczytno 1:2 Fortuna Gągławki - SKS Szczytno 1:2 Fortuna Gągławki - SKS Szczytno 1:2 Fortuna Gągławki - SKS Szczytno 1:2

http://dwadozera.pl/Fortuna-Gaglawki-SKS-Szczytno-12,g1041.html

rys

Komentarze

  1. kibic 2017-06-29 16:50:50 (***.***.***.***) #64404 0:0 zgłoś

    Szczytno zostalo zniszczone kilkanascie lat temu dla pana M. zawsze najwazniejsi byli seniorzy i wszystko robili dla nich a o mlodziez wogole nie dbano druzyny nie mialy trenerow zawodnikow wkoncu zawodnicy zaczeli odchodzic bo mieli dosc tego syfu jaki by w tym klubie roczniki 85,86,87,88 zostaly kompletne zniszczone i niewiem czy przez te 10-12 lat ktos w seniorach gral moze 2-3 osoby teraz trzeba czasu ale i ludzi normalnych ktorzy poukladali by to wszytsko ale takich brak

  2. gaglawki 2017-06-29 15:54:17 (***.***.***.***) #64402 0:0 zgłoś

    ciezko wygrywac mecze jak tacy zawdonicy jak stanek i bialy ogladaja mecz z boku. darek nie nadaje sie na trenera

  3. Kibic 2017-06-29 15:24:18 (***.***.***.***) #64401 0:0 zgłoś

    Szkoda ze Fortuny nie ma w okregowce? Bardzo dobrze wlasnie i nich wiecej nie wracaja. A boisko ? Bez komentarza

  4. KIBIC 2017-06-29 12:41:07 (***.***.***.***) #64397 0:0 zgłoś

    GWIAZDY Z GĄGLAWEK .. począwszy od Bramkarza uważa się za nie wiadomo kogo ciska się na rozgrzewce a babola dostaje bez interwencji na 0:1 popisy zostawiamy w szatni i kończąc na graczu nr 10 GWIAZDKA że hej !!!!!

  5. Obserwator KKS LECH POZNAŃ 2017-06-29 12:35:57 (***.***.***.***) #64396 0:0 zgłoś

    Na wstępie chciałbym delikatnie opierdolić pana Darka trenera Fortuny , jest pan człowiekiem bez pomysłu na grę zespołu jedyna dobra decyzja którą może pan teraz podjąć to podać się do dymisji , druga sprawa to nie wpuszczenie młodego perspektywicznego gracza z numerem 21 który był w stanie pociągnąć gre zespołu , gościu bo nie moge nazawać Cie trenerem weź Ty sie jebnij w łeb i zacznij myśleć bo mając chłopaka który ma umiejętności na poziomie 4 a nawet 3 ligi i z niego nie korzystać to po prostu żenada . Dareczku to koniec trenerki pogódź sie z tym , że jesteś słaby i idz do domu spać...!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. sypiący się wmzpn 2017-06-29 10:37:29 (***.***.***.***) #64393 0:0 zgłoś

    Fortuna to bardzo fajny zespół,szkoda że spadają ,ale jeszcze nic straconego,nie wiadomo co z Drwęcą-Barkasem,może jeszcze Conca się utrzyma ,wtedy i Gągławki zostały by w okręgówce.Trenerem jest Dariusz Tapek .

  7. Obiektywny 2017-06-29 10:33:52 (***.***.***.***) #64391 0:0 zgłoś

    Widać było ze drużyna ze Szczytna bardziej po układana choć i tak slabizna ale drużyna z gaglawek to juz całkiem dno palowanie i palowanie do przodu brak środka pomocy byli rozjebani każdy sobie na boisku grał jak i gdzie chciał widać ze ta druga grupa okręgówki słabsza od pierwszej walczaca może jest ale nie zbyt myslaca

  8. ja 2017-06-29 00:42:47 (***.***.***.***) #64387 0:0 zgłoś

    a kto jest trenerem fortuny??

  9. kibic 2017-06-29 00:03:06 (***.***.***.***) #64386 0:0 zgłoś

    Patologia , Patologia, jak po jesieni mieć 4 miejsce w tabeli i póżniej z niej spać, to naprawdę patologia, patologia, ale takie zespoły szczerze do B-klasy , z takim boiskiem i zapleczem a nie okręgówka, szczytno ma obiekt w miare , i okręgówka, też wstyd,, dobranoc

  10. Gość 2017-06-28 23:11:52 (***.***.***.***) #64382 0:0 zgłoś

    Mam nadzieje ze niby trener z Fortuny odejdzie sam.Proponuje druzyne z B klasy aby nizej juz nie spadła

  11. POZIOMKA 2017-06-28 23:11:16 (***.***.***.***) #64381 0:0 zgłoś

    Trzeba zrobic przEjazd - parade z okazji utrzymania W Klasie okregowej ha ha [email protected] :-)

  12. HA HA HA 2017-06-28 23:08:44 (***.***.***.***) #64380 0:0 zgłoś

    WSTYD WSTYD WSTYD klasa okregowa HAHAHA MIASTO SZCZYTNO

  13. Brawo Szczytno 2017-06-28 23:06:54 (***.***.***.***) #64379 0:0 zgłoś

    Taki wstyd!!! Mieszkam w USA Wracajac do PL myslalem , ze gracie juz w 3 lidze chiciaz. A tu niespodzianka, baraz o utrzymanie w okregowce, ale WSTYD, nie ma czym sie chwalic,-cieszyc.

  14. Franciszek Smuda 2017-06-28 23:04:10 (***.***.***.***) #64378 0:0 zgłoś

    Szukam zawodnikow daleko kopiacych nie koniecznie myslacych. Znalazlem dzis na meczu , powolam.paru z SKS-u :-)

  15. Adam Nawałka 2017-06-28 23:01:22 (***.***.***.***) #64377 0:0 zgłoś

    Dzień dobry Polacy Byłem dziś na meczu w Gagławkach Powiem szczerze szukałem zawodników do podawania piłek na meczach kadry Polski Ale powiem, że w Szczytnie paru się nadaję do tego dobra większość do niczego innego. Tylko jako podawacz piłek to jest ich przyszłość. Pozdr Adam

  16. zbigniew boniek 2017-06-28 22:57:02 (***.***.***.***) #64376 0:0 zgłoś

    Racja SKS SZCZYTNO wspolpracjuje z wmzpn Korupcja rzadzi :)

  17. Gwardia 2017-06-28 22:54:37 (***.***.***.***) #64375 0:0 zgłoś

    Naciecza Chlopaki z SKS lepiej w fife wam idzie gra. He Czym tu sie cieszyc Okregowka??

  18. Szczytno Jan 2017-06-28 22:49:56 (***.***.***.***) #64374 0:0 zgłoś

    Tak wstyd Szczytno SKS!!! Kurwa wioski graja lepiej i w wyzszej lidze hahaWUG

  19. NSZ 2017-06-28 22:47:28 (***.***.***.***) #64372 0:0 zgłoś

    Ale beka, czym tu sie chwalic Szczytno walczy o utrzymanie w klasie okregowej, wstyd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. SWOJ 2017-06-28 22:33:39 (***.***.***.***) #64370 0:0 zgłoś

    Gdzie ludzie którzy grają dla zespołu a nie dla pokazania w gim że jestem gwiazdorem. Po raz kolejny blamaz :) a Gdzie jest reakcja trenera Takim zaangażowaniem to w B klasie .

  21. Ryba 2017-06-28 22:28:12 (***.***.***.***) #64369 0:0 zgłoś

    No i Fortuna jest tam gdzie być powinna z takim boiskiem to powinna grać w B Klasie :D

  22. janik 2017-06-28 22:26:03 (***.***.***.***) #64368 0:0 zgłoś

    Darku dziękujemy już za twoje umiejętności trenerskie !!! Po prostu wstyd!!!

  23. Szach 2017-06-28 22:19:21 (***.***.***.***) #64367 0:0 zgłoś

    Popieram z kazdym innym trenerem nie doszło by nawet do baraży a Fortuna dalej grała by w okręgówce

  24. Jupik 2017-06-28 22:11:24 (***.***.***.***) #64366 0:0 zgłoś

    Brawo dla trenera Fortuny spadek nie jest zaskoczeniem Dziekujemy!!!

  25. Lokalny 2017-06-28 22:03:49 (***.***.***.***) #64365 0:0 zgłoś

    Szczytno to motacze maja,korupcja w zywe oczy a zwiazek kurwa niby nie widzi jebac wmzpn

  26. Hahaha 2017-06-28 21:57:43 (***.***.***.***) #64364 0:0 zgłoś

    W szczochach 3 na lewo

Dodaj swój komentarz

                     
 ####  ###### #    # 
#    # #      ##   # 
#    # #####  # #  # 
#  # # #      #  # # 
#   #  #      #   ## 
 ### # ###### #    #