News - III liga

Sławomir Majak trenerem MKS-u Ełk

2016-09-15 14:47:05 -

Sławomir Majak. Fot. kalisz.naszemiasto.pl

Sławomir Majak. Fot. kalisz.naszemiasto.pl

Niedawno z prowadzenia trzecioligowego Mazurskiego Klubu Sportowego Ełk zrezygnował Piotr Zajączkowski. W czwartek klub poinformował o zatrudnieniu nowego trenera. Będzie nim Sławomir Majak.

47-latek nie jest osobą anonimową. Wiele osób pamięta tego pomocnika, który występował w m.in. Widzewie Łódź (gdzie w 1996 roku wystąpił z tym zespołem w Lidze Mistrzów), Zagłębiu Lubin czy Hansie Rostock. Ostatnim klubem trenowanym przez Sławomira Majaka była drugoligowa Olimpia Zambrów. 

Sławomir Majak? Nam tylko się tym kojarzy :)

Paju

Komentarze

  1. do woszczelaka 2016-09-18 07:43:40 (agqr***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #60547 0:0 zgłoś

    Woszczele znów wpier.......l ,bezcenne

  2. @woszczelak 2016-09-17 18:15:01 (host-***-***-***-***.olsztyn.mm.pl) #60537 0:0 zgłoś

    Bardziej od ciebie lubię ssać p... i dwa razy więcej dawać d...

  3. Janek 2016-09-16 23:22:13 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #60530 0:0 zgłoś

    Hehehe, dobre Motor.

  4. MOTOR 2016-09-16 20:47:10 (ip-***-***-***-***.eltronik.net.pl) #60527 0:0 zgłoś

    Czytając wypowiedzi, odnosi się wrażenie ,że jest to portal dla homoseksualistów,zawsze przewija się wątek ssania pały i dawanie dupy..ha,ha. Może czas zmienić nazwę portalu? Zamiast DWADOZERA to SSIJ PALE...

  5. @swój 2016-09-16 11:09:57 (host-***-***-***-***.olsztyn.mm.pl) #60525 0:0 zgłoś

    Prawdopodobnie miałeś na myśli osadę Woszczele k/Ełku.

  6. woszczelak 2016-09-16 09:14:53 (public-gprs***.centertel.pl) #60524 0:0 zgłoś

    Lubię ssać pale i dawać dupy

  7. swój 2016-09-15 20:49:28 (ip-***-***-***-***.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) #60521 0:0 zgłoś

    ale ty rozumujesz idź już spac. Woszczele to miejscowość koło Ełku

  8. - 2016-09-15 20:46:18 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #60520 0:0 zgłoś

    to ciota z Olsztyna co ma internet w multimediach , podobno lubi ssać palę i dawać dupy

  9. swój do kibola 2016-09-15 20:46:01 (ip-***-***-***-***.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) #60519 0:0 zgłoś

    woszczelak to tak jak olsztyniak

  10. kibol 2016-09-15 20:22:58 (public-gprs***.centertel.pl) #60518 0:0 zgłoś

    Przepraszam bardzo kim do cholery jest woszczelak?

  11. @LEON I INNI 2016-09-15 19:48:30 (host-***-***-***-***.olsztyn.mm.pl) #60516 0:0 zgłoś

    Tu Woszczelak,tu Woszczelak OVER !!!!

  12. P.M 2016-09-15 17:56:53 (host-***-***-***-***.dynamic.mm.pl) #60513 0:0 zgłoś

    Kurwa kiedy nie zagladne na ta strone(2;0) to wy sie ciagle przyglupy wyzywacje!!!internet. napinacze:)..poprostu zwykle sturpy!!..nara barany!!!

  13. leon 2016-09-15 17:43:49 (ip-***-***-***-***.static.pakietplus.pl) #60512 0:0 zgłoś

    Ten gimbus z Olsztyna cale zycie marzyl by byc woszczelaki wiec udziela sie na forum jako woszczelak choc nie wie nawet gdzie jest ta miejscowosc ale malo to takich popaprancow na forum

  14. . 2016-09-15 17:04:52 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #60511 0:0 zgłoś

    a skad ty sie urwales zakompleksiony przyglupie

  15. woszczelak 2016-09-15 15:53:11 (host-***-***-***-***.olsztyn.mm.pl) #60510 0:0 zgłoś

    NIE BOSKA KOMEDIA.Skąd oni wzięli tego cudaka ??

  16. kibic 2016-09-15 15:42:03 (agqa***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #60509 0:0 zgłoś

    Kolejny szrot bez doświadczenia trenerskiego.Brawo woszczelaki

Dodaj swój komentarz

                    
 ####    ##   ##### 
#    #  #  #    #   
#    # #    #   #   
#  # # ######   #   
#   #  #    #   #   
 ### # #    #   #