News - III liga

MKS Korsze bez trenera!

2014-08-07 20:29:56 Mirosław Miller, MKS Korsze

Mirosław Miller, fot. mks-korsze.pl

Mirosław Miller, fot. mks-korsze.pl

Wicemistrz III-ligi z ubiegłego sezonu, MKS Korsze na dzień dzisiejszy pozostaje bez trenera.

Decyzja Mirosława Millera o rezygnacji ze stanowiska była zaskoczeniem dla działaczy, jednak od pewnego czasu nieoficjalnie mówiło się, że do takiej sytuacji może dojść, m.in. ze względu na rzekome ukrywanie przed klubem testów jego syna Michała w Nowym Mieście Lubawskim. Miller o swojej decyzji powiadomił klub we wtorek i dziś nie prowadził już zajęć z zespołem.

W sobotę w Ostródzie zespół zagra bez trenera. Od poniedziałku będziemy szukać kogoś na to miejsce. Nikt w klubie nie ma licencji na prowadzenie drużyny z III ligi, złożymy w związku pismo o przyznanie licencji warunkowej - tak na łamach serwisu "korsze.wm.pl" wypowiedział się Franciszek Kuleszo, prezes MKS-u.

źródło: korsze.wm.pl

TS

Komentarze

  1. do KOLO 2014-08-21 19:31:34 (ip-***-***-***-***.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) #47112 0:0 zgłoś

    o jakim ultimatum mówisz? i o jakiej lepszej drużynie mówisz? która ,, przy zielonym stoliku awansowała"? hahahaha. niechby na boisku pokazali swoją pozycję. a tak tylnymi drzwiami. hyc. działanie coś w stylu millera. może jeszcze i stary tam pójdzie

  2. do KOLO 2014-08-21 19:27:01 (ip-***-***-***-***.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) #47111 0:0 zgłoś

    Nigdy nikt nie miał prawa nikomu zabraniać sie rozwijać. Ale jeśli załatwi się sprawy obok klubu to o co chodzi? chociażby przyszli obaj - tatus i synuś - i powiedzieli : odchodzimy. zachowali sie jak tchórze. bez honoru. młody pół biedy. a po h...j stary umowę podpisywał? żeby go łaskawie błagać żeby został? tak chyba myslał. a tu zonk. jest nowy trener. pracuje i ma się dobrze. skończyła się era millera.

  3. kolo 2014-08-20 10:59:17 (aayk***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #47091 0:0 zgłoś

    Niech włądze klubu lepiej opowiedza jaką awanture zrobili jak dowiedzielisię że młody Miller jest testowany w innych klubach . To przez ich ultimtum Trener musiał odejść.. Nikt nie może zabronić innym rozwoju i awansowania do lepszych drużyn... Po drugie ile można grac za darmo...

  4. kibic 2014-08-11 19:28:57 (ip-***-***-***-***.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) #46913 0:0 zgłoś

    i dobrze że go nie ma. złotówa jedna. nic się nie liczyło jak kasa. :(

  5. ksd 2014-08-10 21:47:04 (ip-***-***-***-***.eltronik.net.pl) #46892 0:0 zgłoś

    panie trenerze zaoraszamy do Nowego Miasta bo Zajac tylko frendsandson i bedzie miejsce

  6. mars 2014-08-09 20:02:45 (dtl***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #46819 0:0 zgłoś

    Jego sprawa.Kropka.Co to moze kogo obchodzic ,nie chce trenowac to niech trenuje ten kogo widza zawodnicy w wiekszosci.Zawodnicy zawsze to 80 procent,6

  7. tomek 2014-08-09 19:07:25 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #46812 0:0 zgłoś

    człowiek z tego samego srodowiska tak sie zachowac.wstd.jak on moze byc wicedyrektorem szkoly.brak słow.jak mu nie szkoda tych chlopakow.zero wstydu.

  8. Ddjdj 2014-08-08 16:46:28 (public-gprs***.centertel.pl) #46753 0:0 zgłoś

    Miał wyniki ale to chłopaki grali.... a to ze był konflikt zawodnikow i trenera bylo widać na meczu ..... synek grał samolubnie..... a tata zmieniał innych.... nawet sami zawodnicy podczas meczu potrafili pokazać ze chca zmiane jak widzieli postawę taty do synka..... tata ganil innych ale synka juz nie .. potrafil nawet w gazecie wypowiedzieć sie ze przegrali przez jednego zawodnika podając jego nazwizko... uwazacie ze to normalne???

  9. Kisze ogorki jak miller kase n 2014-08-08 14:59:29 (public-gprs***.centertel.pl) #46752 0:0 zgłoś

    najlepsze jest to ze pan miller we wtorek zlozyl rezygnacje ale w srode na darmowy basenik do mikolajek pojechal z mila checia. zlotoweczki,zlotoweczki

  10. OKS 2014-08-08 12:53:09 (ey***.internetdsl.tpnet.pl) #46751 0:0 zgłoś

    no nie wiem czy kibice MKS-u nie przesadzają zbytnio, facet był trenerem Korsz przez kilka lat wprowadził was do III ligi, zdobył wicemistrza swoimi chłopakami. Jakby nie było nie wylewajcie pomyj na niego. Trochę wdzięczności moglibyście ujawnić na do widzenia. Po co palić mosty za sobą, kto wie czy kiedyś nie przyjdzie prosić go o pomoc w trudniejszych chwilach?

  11. Wściekły Borsuk 2014-08-08 12:51:18 (***-***-***-***.adsl.inetia.pl) #46750 0:0 zgłoś

    Jakim by nie był człowiekiem i trenerem to był rozliczany za wyniki.A te go chyba bronią :-) Obawiam się że ciężka jesień przed Korszami(zresztą jak co sezon :-) )

  12. DUPA I 2014-08-08 12:35:02 (public-gprs***.centertel.pl) #46749 0:0 zgłoś

    JAKIM BYŁ PIŁKARZEM TAKIM TRENEREM - EGOISTA JAKIEGO ŚWIAT NIE WIDZIAŁ

  13. szczur 2014-08-08 11:11:55 (n***-***-***.opera-mini.net) #46748 0:0 zgłoś

    To kto teraz będzie się darł podczas meczy na sędziów? A niby nie do ruszenia trener, a tu patrzcie, patrzcie! Pewnie już w piórka obrósł i siedział na ciepłej posadce. I tak nic by nie wniósł do zespołu. Jak by był synek w zespole to by mu jeszcze pewnie zależało. Ale zrezygnować przed rundą? Dobrego trenera nie poznaje się po tym jak zaczyna, ale jak kończy. A skończył jak widać...

  14. piwkowy 2014-08-08 10:16:30 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #46743 0:0 zgłoś

    Egoizm. Bardzo świetna informacja. Won

  15. dupa i 2014-08-08 07:39:55 (public-gprs***.centertel.pl) #46736 0:0 zgłoś

    jak można coś takiego zrobić w mieście w którym się mieszka???? zapraszamy na pierwszy mecz u siebie panie M i M. bedzie na pewno pare zdań o was !!!!!!!! zachował się jak zwykła świnia i tyle .... Jeszcze jedno panie M. synek do pięt nie dorasta dla Puńka, w DNML nie będziesz wystawiał go do składu jak zmarnuje w jednym meczu 5 setek!!!!! ciekawe czy tam się będzie łapał do składu ale zawsze może zagrać w rezerwach..................

  16. moja nazwa użytkownika 2014-08-08 05:41:09 (***-***-***-***.ip.telfort.nl) #46733 0:0 zgłoś

    Odszedl to odszedł. Wybrał co dla niego lepsze. Jedyne za co można go winić to za to że zrobił to chwilę przed sezonem. Taką decyzję powinien podjąć już dawno, tak aby klub miał czas na znalezienie odpowiedniego nastepcy. Pozdrawiam. :)

  17. PAZERNY mILLER 2014-08-07 21:45:44 (abzj***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #46728 0:0 zgłoś

    Gówno prawda,miller junior podpisał papierek wedle ktorego byl zawodnikiem korsz na jeszcze nastepny sezon, pociagnal stypenium i nagle dzien po stypie pozniej mial podpisac kontrakt z tworem. miller senior chcial go puscic za grosze kiedy klub z Korsz w takim wypadku mogl wyciagnac co najmniej 10 kola. wniosek jest jeden,millery to kretacze, liczyla sie tylko kasa,przywiązanie do klubu ZEROWE,pijawki!

  18. qw 2014-08-07 21:23:55 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #46723 0:0 zgłoś

    Tomek Lenkowski na trenera!

  19. Biało-niebieski 2014-08-07 21:23:20 (ip-***-***-***-***.eltronik.net.pl) #46722 0:0 zgłoś

    problem działaczy wynika z frustracji, że Miller junior skonczył 23 lata i mógł odejśc za friko. A rzekomych testów po prostu nie było. Miller zagral w Drwęcy przeciwko Stomilowi i tyle, żadnych testów nie było. To taki grajek, którego nie trzeba testować. To tak gwoli wyjaśnienia zanim ktokolwiek cokolwiek napisze. Brawo Panie Miller.

  20. lol 2014-08-07 21:19:28 (***.***.***.***) #46721 0:0 zgłoś

    Millery z tej samej gliny ulepieni, niech z Zygim obaj zaczna krecic, bo to ten sam poziom... Dno i dwa metry mulu! Millery niech do Korsz nie wracaja!

  21. Burak 2014-08-07 21:01:39 (abyr***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #46720 0:0 zgłoś

    Zachował się jak dz.... nie ma honoru. ... nie ma godnosci.... co myślą ci chlopacy co ich zostawił. .. najpierw wyciągnął synka za czapke drobnych potem zostawia naprawde dobry zespół. .. mam nadzieje ze nie znajdzie zatrudnienia przez długi okres czasu. .... Mks jesteśmy z wami jesteśmy z wami mks jestesmy z wami!!!!!

Dodaj swój komentarz

                     
#####    ##   #    # 
#    #  #  #  #    # 
#    # #    # ###### 
#####  ###### #    # 
#   #  #    # #    # 
#    # #    # #    #