forBet promocja

Liga gra! - IV liga

Wyniki IV ligi: Sokół wznosi się coraz wyżej

2011-09-03 20:51:12 Sokół Ostróda, Mazur Ełk, Drwęca Nowe Miasto Lubawskie, GKS Wikielec, Barkas Tolkmicko

Pięć meczów, sześć goli i co najmniej jedno trafienie w każdym meczu - Bogdan Miłkowski imponuje nie tylko skutecznością, ale i regularnością. Fot. em

Pięć meczów, sześć goli i co najmniej jedno trafienie w każdym meczu - Bogdan Miłkowski imponuje nie tylko skutecznością, ale i regularnością. Fot. em

Piłkarze Sokoła Ostróda wygrali czwarte spotkanie z rzędu i doskoczyli do lidera, który - jak na razie - jest ich jedynym pogromcą. Emocji nie brakowało też w Nowym Mieście Lubawskim, gdzie kibice obejrzeli aż sześciu goli, i w Ełku, gdzie Mazur prowadził 1:0 do przerwy, by ostatecznie przegrać 1:2.

  • Mamry Giżycko - Sokół Ostróda 0:3 (0:1)

0:1 - Miłkowski (13), 0:2 - Szostek (50), 0:3 - Szymański (83)

  • Drwęca Nowe Miasto Lubawskie - Barkas Tolkmicko 3:3

 

  • Mazur Ełk - GKS Wikielec 1:2 (1:0)

1:0 - Dąbrowski (27), 1:1 - ? (56), 1:2 - ? (88)

  • Polonia Pasłęk - Płomień Ełk 0:0

 

  • Błękitni Pasym - Pisa Barczewo 1:0

1:0 - Różowicz

 

Mecze niedzielne: Vęgoria Węgorzew - Znicz Biała Piska, OKS 1945 II Olsztyn - Tęcza Biskupiec, Start Nidzica - Rominta Gołdap

 

PG

 

Komentarze

  1. luzak 2011-09-06 21:01:29 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8720 0:0 zgłoś

    to nie sa rzadni pilkarze!!! to tancerze z doskoteki i klubow nocnych co tydzien ich widze nawalonych. jak taki kopacz moze grac mecz jak cala noc dawal w gardlo a czy klub spadnie z ligi czy sie utrzyma to za kilka godzin sie okaze

  2. neutralny 2011-09-06 18:55:30 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #8718 0:0 zgłoś

    Do khris: gdyby mi ktos zaofiarował stypendium 700zł....? Tyrał bym jak wół..! Nawet nie majac predyspozycji iscie piłkarskich,zajezdziłbym niejednego z nich...! Powaga! Tu nie grają roli pieniądze,tylko samo przywiazanie do tradycji i barw klubowych,czego naszym pseudopiłkarzykom brakuje w kwestii mentalnej...I zal mi jest patrzec na tych pseudokopaczy i jednoczesnie miec zal o to ze człowiek nie jest w stanie przeniesc sie w czasie i pokazac im dopiero....!

  3. khris 2011-09-06 16:00:52 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8717 0:0 zgłoś

    Stypendia to jakieś 500 zł.I już się skończyło!Dlaczego inne samorządy są w stanie ofiarować na samą drużynę seniorów ponad 100tys.złotych.Nie od dziś każdy wie jakie pobory mają politycy czyt.nieroby o dwóch lewych rękach,bojące się pracy fizycznej.Samorządy lokalne to kpina na skalę światową!

  4. khris 2011-09-06 15:48:53 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8716 0:0 zgłoś

    khris jest tylko jeden tak jak jeden w Ełku jest klub.Tylko Mazur!I wolę browar od wina bo winko jest tylko na pedalskie potańcówki:-)

  5. Ełk 2011-09-05 21:00:46 (***.mor.vectranet.pl) #8708 0:0 zgłoś

    W Ełku rządzi PLOMIEŃ a nie jakis Mazur- słabizna,.

  6. spider 2011-09-05 19:51:03 (apn-***-***-***-***.dynamic.gprs.plus.pl) #8707 0:0 zgłoś

    Znam ten problem i znam Mazura jak malo kto.To dziwny klub ,dziwni ludzie w nim zawsze byli.Problem zaczal sie po zmianie wojewodztwa gdzie elk z 2 sily popadl w niebyt.Zawsze gorsi od suwalk nie mogli tego przezyc,ambicje na wyrost,niewyparzone geby dookola klubu,kibole ktorzy wstyd przynosili od poczatku 20 wieku.byly zebrania klubu gdzie przychodzili tylko pilkarze i pare osob z zarzadu bardziej z musu niz checi.wreszcie w poczatkowych latach gdzies 2002-04 zapalilo sie zielone swiatlo dla mazura,klub pod wodza trudnosa i szczegowlnie zawadzkiego zaczal zyc,na trybunach w porownaniu z tym co jest obecnie tlumy,zainteresowanie ludzi i przychylna atmosfera ale do czasu.trenera oskarzono o sprzedawanie meczow ,dobrych zawodnikow pogoniono bo skonczyly sie finanse,modne stalo sie haslo ,,stawiajmy na swoim ,mlodych'',no i mazur postawil i tak buja sie juz tyle lat bo mlodzi wychowankowie nie utozsamiaja sie z tym klubem bo klub nic im nie daj ,zapewnia.wola grac w takim plomieniu gdzie maja spokoj i pare groszy lub grajewie czy szczuczynie.dalej marudza ze miasto nie pomaga,wszystko przeciw Mazurowi itp. nigdy z tymi ludzi nie bedzie dobrze w mazurze nigdy!!

  7. ????????? 2011-09-05 19:05:48 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8706 0:0 zgłoś

    Fajter w juniorach dobry byl, potem mial przerwe, a potem trenowal już tylko dla siebie. Siedzial przez jakis czas na ławie i to tyle. Za to z ciebie misiu to dopiero byla parodia jak graleś w Mazurze tempaku. A po drugie chłop chociaż na stronie działa i masz wynik z wyjazdu podany na żywo , a i fotki masz matole do ogladania bo to on ogarnął wszystkich foto-reporterów a i czasami sam pstryka, a że czasami coś nie po waszemu napisze to człowiek uczy się na błędach. A jeżełi chodzi o Fadra Panie Misiu to proszę przyjść na zebranie zarządu i powiedziec co ci nie pasi a nie tylko ludzi oczerniasz wielki graczu!!!! K....a ale z was niektórych to .. szkoda słów.

  8. miś 2011-09-05 18:46:31 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8705 0:0 zgłoś

    Antoni masz rację! Te fajtery ,fadery to kupa matołow.Ten redaktorzyna ze strony Mazura próbował swych sił jako bramkarz.To dopiero była parodia

  9. khris 2011-09-05 17:38:49 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8703 0:0 zgłoś

    Szkoda mego czasu. Idę po winko

  10. neutralny 2011-09-05 17:21:13 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #8702 0:0 zgłoś

    Nie zrzucajcie całej winy na miasto! Nigdzie nie ma tak ze w 100% klub utrzymywałoby miasto a zarzad siedział na dupie i zbierał profity....Obowiązkiem zarzadu jest pozyskiwanie sponsorow i płacenie w pierwszej kolejnosci zawodnikom a potem sobie...Miasto juz pomogło...Stypendia ktore były przyznawane w ub.sezonie ale naszym gwiazdom widocznie było za mało i wypieli sie na gre i kibicow.Niech teraz podbijaja takie szlaki jak Grajewo czy Szczuczyn i zycze by tam dozyli piłkarskiej,stabilnej emerytury..

  11. khris 2011-09-05 17:14:45 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8701 0:0 zgłoś

    Ja na prowadzeniu klbu nie znam się ale wiem jedno że gdy oczekuje się sukcesów od piłkarzy to potrzebne są pieniądze.Bez nich to każdy głupi wie że nic się nie stworzy.Nie będę w zarządzie bo się nie znam i moja rada taka że jak ktoś się nie zna to niech ustąpi.Lepiej żeby klubu nie było niż ma się pałętać po okręgówkach i dostawać wyraźny łomot od np.GKS Wikielec bo to już jest totalna żenada!

  12. khris 2011-09-05 17:09:22 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8700 0:0 zgłoś

    Właśnie mówię że klubem powinno zainteresować się miasto i zarząd powinien zacząć działać.Mnie nie obchodzi skąd mają mieć pieniądze ale skoro piastuje się taki urząd i zgłosiło akces to coś trzeba robić.Wiem co się dzieje w klubie bo wystarczy przyjść na mecz.Jak nie ma się pieniędzy to sie zamyka kram i idzie do domu a nie ośmiesza klub swoimi działaniami!Miasto ma full kasy ale się nimi nie dzieli.Są kluby mniejsze a lepiej funkcjonują niż ełcki Mazur.

  13. Antoni 2011-09-05 16:20:18 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8699 0:0 zgłoś

    Antoni kretyn to jest z ciebie, a jak jesteś taki mądry to zapraszamy do zarządu kretynie i pokaż co potrafisz!!!!!!!!!!!

  14. Miozio 2011-09-05 15:51:00 (***.***.***.***) #8698 0:0 zgłoś

    W kieszen oczywiscie

  15. heheh 2011-09-05 15:03:30 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8695 0:0 zgłoś

    ciekawe kto wzial kase za transfery?????????

  16. :) 2011-09-05 09:24:53 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8684 0:0 zgłoś

    Ja tylko jestem ciekawy gdzie ta kasa za wypozyczenia i za trensfery ? Nikogo nowego nie ma ;) Za tą kase ( podobno 9 odeszło) mogliby wypożyczyć lub kupić kogoś,ale kto przyjdzie do klubu gdzie nawet 10 zł , nie chcą dać dla zawodnika:) Dlatego nie dziwcie sie ,że Mazur gra juniorami. Dla nich to okazja do pokazania się ,ale za rok,dwa lata też bedą chieli pieniądze bo to normlana rzecz dostawac kase za pracę;) Zarząd Mazura myślał , że wszyscy zostana,będą grali za przysłowiową pietruszkę. Pomylili się :)

  17. ANTONI 2011-09-05 08:45:02 (ahi***.internetdsl.tpnet.pl) #8682 0:0 zgłoś

    Nie wiem czy w historii Mazura była gorsza druzyna.Już porażka w sparingu z taką potęgą jak Prostki ( !!!) powinna dać do myślenia panom .z zarządu. Zgadzam się ze podstawowym błędem był brak porozumienia z tak dużą grupą zawodników.Nie można budować drużyny na samych juniorach lub góra dwóch starszych zawodnikach.Zarząd na stronie klubowej informuje o pozyskiwaniu nowych potencjalnych sponsorów Fala,Tanis,Transbud ,Baklarz i co z tego wynika.Kto jeszcz będzie chciał pomagać takiemu dziadostwu? Kto będzie przychodził na takie dziadostwo ?Przykro jest patrzeć jak ten klub stacza się na samo dno.Biją nas wszyscy,nawet gminne grużyny! Chociaż jak posłuchałem takich kretynów jak niejaki fajter,fader ( członek zarządu )i kilku jeszcze debili zza płota którzy wykrzykiwali ,że h.j z wynikami to wcale się nie dziwię że tak jest .Powiem inaczej - h.j z takimi kibicami,pseudoredaktorkami i członkami zarządu !

  18. do poniżej 2011-09-05 07:19:08 (iut***.internetdsl.tpnet.pl) #8677 0:0 zgłoś

    Wzmocnienia?? Człowieku, na jakim świecie żyjesz...Za co? Skąd kasa na wzmocnienia?

  19. khris 2011-09-04 17:43:10 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8658 0:0 zgłoś

    Popieram koment poniżej.To zarząd ponosi odpowiedzialność za działalność i wyniki klubu.Chyba widzą że ta drużyna jest za słaba na tę ligę i nic nie robią.Miasto przypomni sobie o klubie i kibicach przed wyborami jak zwykle!

  20. khris 2011-09-04 17:39:44 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8657 0:0 zgłoś

    Fakt u niektórych piłkarzy Mazura nadwaga jest ale to są wyjątki.Gdyby Ci piłkarze nie chcieli grać to nie byłoby komu bo juniorzy niestety muszą się jeszcze wiele wiele nauczyć.Niestety Mazurek będzie musiał wydzierać punkty.Gdzie są jakieś wzmocnienia.Ludzie to jest 60-tysięczne miasto a nie jakieś tam pipidówki.Dopóki nie będzie wzmocnień to będzie lipa i przewiduję spadek!

  21. neutralny 2011-09-04 14:48:04 (user-***-***-***-***.play-internet.pl) #8652 0:0 zgłoś

    Trener Dadura prochu tu nie wymysli...Ani on ani nikt inny.To ze działacze pozwolili na odejscie az 9 piłkarzy to jest tu cos nie halo....Ganic ich..! To oni ponasza wyłączna odpowiedzialnosc za taki stan rzeczy ze zasłuzony klub pnie sie na samo dno...

  22. nanaa 2011-09-04 14:16:52 (dhr***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #8651 0:0 zgłoś

    Mazur swoją grą może będzie lepiej grać w okręgówce

  23. fans 2011-09-04 12:24:59 (ip-***-***-***-***.eltronik.net.pl) #8648 0:0 zgłoś

    bramki dla drwecy : Piceluk , Bała, Mówiński

  24. okloii 2011-09-04 11:44:45 #8639 0:0 zgłoś

    Karuzela na ławkach trenerskich rozpączeta, zmiany w Romincie i Wikielcu.

  25. elczanin 2011-09-04 10:57:53 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8632 0:0 zgłoś

    za kiboli!!!! to tak ale nie za klub!!!!! i w pilkarzy trzeba ciagle wierzyć!!!!

  26. Ełk 2011-09-04 10:45:44 (***-***-***-***.adsl.inetia.pl) #8631 0:0 zgłoś

    Wstydzimy sie za mazura !!!!

  27. wyrozumiały 2011-09-04 10:32:07 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8629 0:0 zgłoś

    w końcu relacja na stronie rzeczywista nie wymyślone bramki pokazywane palce itp. Brawo Kędzierski dobra robota. Niestety jesteśmy czerwona latarnia i jeśli trener czegoś nie zrobi w 2-3 najbliższych kolejkach spadek będzie wiadomy. P.S. odchudzić drużynę!!!!

  28. do ja 2011-09-04 06:49:54 (ip-***.***.***.***.static.crowley.pl) #8623 0:0 zgłoś

    bys sie ujawnił napinaczu kabelkowy.

  29. ja 2011-09-04 01:13:00 (host-***-***-***-***.elk.mm.pl) #8622 0:0 zgłoś

    Mazur z dużej litery płomieniowcu zasrany, kibice są zawsze z Mazurem buraku.

  30. Bez przesady 2011-09-04 00:50:42 (alfa.danet.com.pl) #8621 0:0 zgłoś

    Wyblakła gwiazda i jednocześnie symulant. Jak wrócił do niższej ligi to trochę szacunku dla innych. Za zasługi już nie nie będzie się gwizdać urojonych fauli.

  31. nh 2011-09-04 00:06:17 (aavj***.neoplus.adsl.tpnet.pl) #8619 0:0 zgłoś

    mazur to my! hehehe

Dodaj swój komentarz

                     
#    # ###### #    # 
#    # #      #   #  
#    # #####  ####   
# ## # #      #  #   
##  ## #      #   #  
#    # ###### #    #